Presiden PAS Selamatkan Mangsa Lemas

Thursday, February 4, 2010

Wajah Mayat Hidup

Semasa makan tengahari digerai makan tadi, sambil makan sambil selak akhbar Utusam Meloya maka dimuka dalamnya termuat lah berita-berita di Negeri Perak. Gambar para wartawan mengerumuni MB Dipulau menanyakan pencapaian setahun pemerintahan setelah merampasnya dari DS Hj. Nizar, malas saya nak baca jadi tak boleh la nak mengulasnya.
Ada pun satu gambar lagi menunjukkan MB Dipulau sedang makan nasi bungkus konon-kononnya tak sempat makan tengahari kerana terlampau sibuk dengan tugas MB Kudeta tu. Disebelahnya ialah pembodek yang tak asing lagi, Dato' SUK
Dato' SUK ni sedang menunjukkan satu fail untuk ditaklimatkan kepada MB Dipulau itu, namun MB Dipulau itu buat dono je. Dari wajah Dato' SUK di dalam gambar tersebut saya dapati ada elemen-elemen yang menunjukkan wajahnya yang tak ceria, serius, masam dan entah apa-apa lagi dalam kepala hotaknya tu.
Dari raut muka nya terserlah wajah yang menyerupai mayat hidup, pucat dan tak bermaya.
Apakah yang bermain didalam kepala hotaknya, Wallahualam, harap-harap dia dapat bertentang mata dgn MB Nizar dalam masa yang terdekat ini. Sekurang-kurangnya masih boleh memohon maaf di atas tingkah lakunya yang amat biadap terhadap MB Nizar.

No comments:

Post a Comment